جلسه هم اندیشی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با هدف ارائه راهکارها و پیشنهاد ها دردانشگاه پیام نور مرکز دلیجان برگزار گردید
جلسه هم اندیشی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با هدف ارائه راهکارها و پیشنهاد ها دردانشگاه پیام نور مرکز دلیجان برگزار گردید شرکت کنندگان دراین جلسه اساتید و کارکنان دانشجویان دانشگاه بودند جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردیده و در ادامه جناب آقای دکتر رضوی عضو علمی رشته علوم سیاسی مرکز به عنوان شروع کننده جلسه به بیان نظرات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال 95 پرداختند و ارکان 13 گانه آن را بیان نمودند. در ادامه کلیپی از سخنان رهبری و تصاویر مربوط به اقتصاد مقاومتی به سمع و نظر حضار رسید.
سپس ریاست دانشگاه پیام نور مرکز دلیجان  جناب آقای دکتر محمدیانی در خصوص اقتصاد مقاومتی و خصوصاً ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت در جهت کمک به اقتصاد سخنانی بیان نمودند. و از اساتید دانشگاه خواستند تا ایده های پایان نامه ها و پروژه های دانشجویان در جهت رشد صنعت باشد و برنامه های بازدید از مراکز صنعتی بیشتر در دستور کار قرار گیرد.
ایشان در خصوص مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولیدات داخلی و فرهنگ سازی توسط اساتید نیز سخنانی بیان نمودند. همچنین در خصوص کاهش هزینه های مصرف در دستگاههای دولتی مطالبی را عنوان نمودند.
بعد از آن تعدادی از دانشجویان واساتید به بیان نظرات وپیشنهادات خویش درخصوص اقتصاد مقاومتی دردانشگاه پرداختند که از جمله به صحبتهای جناب آقای باقر زادگان از اعضای علمی رشته حقوق درخصوص بیان جنس اقتصاد مقاومتی که فرهنگی بوده واثرات آن را دراقتصاد میتوان یافت اشاره کرد ایشان به عنوان مسئول کارآفرینی گفتند ما باید با توجه به حد وحدود واختیارات خود دردانشگاه پیام نور نسبت به برنامه ریزی اقدام وعمل دراقتصاد مقاومتی و به صورت جزئی بپردازیم.بعد از ایشان جناب آقای دکتر شفیعی معاونت محترم آموزش دانشگاه به سطح بالای کیفیت دانشگاه اشاره نموده وتبدیل گفتمان اقتصاد مقاومتی به گفتمان فراگیر را بسیار مناسب به ویژه برای اجرا دردانشگاه پیام نور برشمردند.
جلسه پس از 2 ساعت بحث وگفتگو وبه هنگام اذان ظهر پایان یافت .
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر